De rol

 Voor een korte presentatie:  ValOli slideshare 2017 

imagem_interim_management Interim management

Ik kan als interim manager objectief, zakelijk en efficiënt werk voor uw organisatie vervullen. Voor tijdelijke –vervangende- bezetting, of bij een tekort aan gespecialiseerde, competente en daadkrachtige managers of in geval van unieke en uitdagende vraagstukken op leidinggevend niveau (>100 FTE) kan ik uw organisatie completeren. Als om wat voor reden dan ook orde op zaken gesteld moet worden middels turnaround management. Ik heb ervaring met -grotere- verandertrajecten en kan diverse strategische posities bekleden. Ik heb ruime ervaring met het realiseren van een nieuwe organisatiestructuur of neerzetten van een gezonde cultuur.

Dia1

Als interim-manager zoek ik voortdurend naar het evenwicht tussen meedoen in het bestaande systeem van een organisatie en buiten dat systeem opereren. Door mijn rol van buitenstaander goed te spelen kom ik tot de beste resultaten.

 

images-1 Consultancy

Als adviseur kan ik organisaties ondersteunen bij het zoeken naar oplossingen voor problemen of bij realiseren van gewenste verbetering(en). In mijn rol als adviseur zal ik een (eventueel sluimerende) vraag of probleem uit uw organisatie vertalen in een concrete onderzoeksvraag en die vervolgens beantwoorden. Ik ga projectmatig te werk en kan de opeenvolgende fases van het project op me nemen: probleemanalyse, een veranderstrategie ontwikkelen en/of de uitvoering ervan begeleiden.

“If I had only one hour to save the world, I would spend 55 minutes defining the problem, and only 5 minutes finding the solution” – Albert Einstein

Ik ben in staat om snel de juiste informatie te vergaren en oplossingsrichtingen overtuigend over te brengen. Ik zorg daarbij voor het aanbrengen van structuur.

Ik kan bijdragen aan/door:

  • opstellen/aanscherpen van missie, visie en strategie
  • opstellen/aanscherpen businessmodel
  • verhogen van effectiviteit en/of efficiëntie, aanpassen van way-of-working
  • vormgeven van digitale transformatie voor uw organisatie
  • naar de markt brengen van innovaties
  • naar de markt brengen van bedrijfsonderdelen (verkoop van bedrijfsonderdelen)
  • gewenste veranderingen doorvoeren bij fusies en/of overname’s
  • verhogen van naamsbekendheid in de markt (awareness, marktpenetratie)
  • verbeteren verkoopresultaten
  • verbeteren/aanscherpen verkooporganisatie
  • invoeren/verbeteren contractmanagement
  • vaststellen van benodigde aanpassingen in marketing en sales organisatie als gevolg snelle ontwikkeling van big data en social media (Sales 2.0)
  • als interim manager in praktijk brengen van afgegeven adviezen (implementatie).

dolphin_logo02_payoff

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s