De Vent

“One thing the Internet can’t give, and money can’t buy, is personal experience.  That’s what I can provide. You’re not only paying for my successful experiences, but lessons learned from failures as well.”

Dolphin01

A Digital Humanitarian; business driven, people and relation focussed

“I’m convinced Tech has crossed the borders of hardware and software domains. Tech has become the new normal, for some a lifestyle brand.”

Gedreven intra/entrepreneur en general manager met sterk commerciële feeling. Actief in het gebied waar Technologie en Commercie nauw moeten samenwerken. Ervaren (digital) sales en marketing specialist, in staat om organisaties te laten werken volgens customer centricity.

85% of salespeoples success can be attributed to their personality, and 15% to their brains: “intelligence was correlated with sales volume but only for salespeople who are also high in people skills”.

Succesvol leider van organisaties van hooggeschoolde professionals. Ik streef ernaar mensen om me heen te verzamelen met “een twinkel” in de ogen.

“Technology is nothing. What’s important is that you have a faith in people, that they’re basically good and smart, and if you give them tools, they’ll do wonderful things with them” – Steve Jobs, 1994

Gepassioneerde en professionele mensen die het vertrouwen en de vrijheid verdienen om te kunnen schitteren. “It takes an engaged, motivated, and committed workforce to build a successful, sustainable enterprise”zoals rasondernemer Richard Branson het zegt.

“You can’t expect your employees to exceed the exptectations of your customers if you don’t exceed your employees’ expectations of management”  – Larry Page

Ik heb lange ervaring in de (internationale) marketing en verkoop van zowel producten als diensten, met veel domeinkennis van de Nederlandse hightech industrie. Ik werkte al met Internet of Things (IoT) technologie toen het nog de (minder gehypte) naamgeving “machine-to-machine” of “M2M communications” droeg waarin machines, objecten en mensen realtime informatie uitwisselen met systemen en applicaties.

Ik ben in staat organisaties te ondersteunen of te leiden in hun digitale transformatie. Digitale technologie (internet) heeft zelfs invloed op het verkoopproces. Gartner voorspelt dat klanten in 2020 85% van hun relatie met een onderneming managen zonder interactie met een persoon van het bedrijf. Bij dit veranderende koopproces moeten marketing en sales volledig samenkomen.  Content is King in het zogenaamde Sales 2.0, waarin volgens onderzoeksinstituut Forrester vele B2B sales moeten vrezen voor hun baan aangezien AI hun rol overneemt:

CCe76O9UkAE2JkR

Ik werk volgens het concept: dromen, denken, durven, doen. Ik schuw de uitvoering niet: ideeën waarmee de concurrentie te verslaan is zijn kansloos zonder betere executie dan die concurrentie. In goede executie schuilt het geheim van de winnaars in elke markt. En in die executie is (organisatie)cultuur naar mijn mening minstens zo belangrijk als strategie. Indien gewenst stap ik eigenhandig in een salesrol en werk ik aan de noodzakelijke funnel voor een gezonde bedrijfsvoering. Ik werk daarbij bij voorkeur met maximale digitale ondersteuning van het salesproces, een snel ontwikkelende discipline.

Via mijn eigen onderneming ValOli B.V. ben ik in te huren als interim manager of consultant. Voor langere opdrachten -met voldoende uitdaging- sta ik open voor een dienstverband. Op aanvraag is een (kort of uitgebreid) CV beschikbaar.

Linkedin: http://www.linkedin.com/in/aadvredenbregt

About: http://about.me/aadvredenbregt

dolphin_logo02_payoff

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s